Retourneren of annuleren

Mijnbadkamershop.nl streeft ernaar dat u als tevreden klant een aanschaf doet in onze webshop. Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over het geleverde product. Dan biedt Mijnbadkamershop.nl de mogelijkheid om het product te retourneren. U heeft 14 dagen de tijd om uw product zonder opgaaf van reden terug te sturen naar Mijnbadkamershop.nl. 

Retour aanmelden

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Het artikel is niet wat u er van verwacht en u wilt het terug sturen. Geen probleem! Een artikel kan terug als u:

  • het binnen 14 dagen nadat u het product hebt ontvangen aanmeldt via het retourformulier.
  • het artikel compleet, ongebruikt en onbeschadigd retourneert.*
  • de productverpakking intact laat, onbeplakt en verpakt tegen beschadiging.

*Indien je retourzending niet voldoet aan bovenstaande retourvoorwaarden dan moeten we helaas een waardevermindering toepassen op het product.
-Geen verpakking = 50% waardevermindering.
-Beschadigde verpakking = 20% waardevermindering.
-Beschadigd of vies product = 100% waardevermindering.

Verpakking

De verpakking dient ongewijzigd te blijven, dat wil zeggen, geen gebruik van (duct)tape en schrijf niet met stift op de doos/verpakking. We adviseren een opplaklabel (bijvoorbeeld een blanco A6) te gebruiken, waar u de adresinformatie op vermeldt. Deze plakt u over de huidige adressticker. Indien u kiest voor een retourzending via PostNL dan ontvangt u een retourlabel welke u op de doos plakt.

Wel / Niet retour

Online bestelde producten kunnen binnen 14 dagen als retour worden aangemeld via het retourformulier. Producten die speciaal voor u worden gemaakt (maatwerk) kunnen niet (altijd) retour. Twijfelt u of een product kan worden geretourneerd? Dan kunt u contact op nemen met de klantenservice.

Wat zijn de kosten van retourneren?

Aan het retour sturen of het laten ophalen van producten zijn wel kosten verbonden. U bent zelf verantwoordelijk voor het op tijd terugsturen of op laten halen van de retourzending. De retourkosten zijn voor uw eigen rekening.

  • Pakketzendingen - € 7,95
  • Ophaalservice sanitair - begane grond - € 43,-
  • Ophaalservice tegels vanaf € 43,-*

*Deze kosten zijn afhankelijk van het feit of de tegels (nog) op een pallet staan en op welke etage de tegels zich bevinden.

Ik heb schade bij ontvangst, wat nu?

In het vervelende geval dat u een beschadigd product hebt ontvangen kunt u deze binnen 48 uur aanmelden via het retourformulier. Hier kunt u aangeven of u het product opnieuw wenst te ontvangen of dat u deze enkel wilt retourneren. De kosten voor het retourneren van een beschadigd product zijn uiteraard voor rekening van Mijnbadkamershop.

Hoe kan ik een retour aanmelden?

Voer de stappen hieronder uit voor een snelle afhandeling van uw retour:

  1. Vul ons retourformulier volledig in, hiervan krijgt u direct een bevestiging per mail.
  2. Vervolgens sturen wij u zo snel mogelijk een retourinstructie per e-mail.
  3. Binnen 7 dagen na ontvangst van uw retourzending in ons magazijn ontvangt u uw geld terug op het aangegeven IBAN rekeningnummer.

Voor onaangekondigde retouren kunnen wij geen afhandeling garanderen volgens onze gestelde maatstaven en voorwaarden.

Is mijn retour al in behandeling genomen?

Indien u het retourformulier volledig hebt ingevuld ontvangt u direct een bevestiging per e-mail.  Heeft u dit bericht niet van ons ontvangen? Controleer dan voor de zekerheid de SPAM-box in uw e-mail. Mocht dit bericht daar niet te vinden zijn dan adviseren we u om contact op te nemen met de klantenservice.

Kan ik mijn retour volgen?

Natuurlijk kunt u uw retour bij ons volgen. We stellen u op de hoogte:

  • Als het retourformulier is aangemeld.
  • Zodra PostNL uw retour heeft verzonden (indien u gekozen hebt voor postzending).
  • Zodra uw pakket is afgeleverd in ons magazijn.
  • Zodra uw retourzending gecontroleerd is en dat de betaling wordt uitgevoerd binnen 7 dagen.

Wanneer wordt mijn retour terugbetaald?

Zodra uw retourzending gecontroleerd is wordt de betaling binnen 7 dagen teruggeboekt op het door u opgegeven IBAN rekeningnummer. De retourkosten worden verrekend met het te ontvangen bedrag.

Wat is het retouradres?

De informatie van het retouradres ontvangt u in de retourinstructies per e-mail na het aanmelden van uw retour in het retourformulier.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Wanneer u de bestelling voor verzending wilt wijzigen of annuleren, adviseren wij u zo snel mogelijk contact op te nemen met de klantenservice. Wanneer de bestelling in het magazijn is verwerkt, kunnen we helaas niets meer wijzigen. Zodra uw bestelling succesvol is geannuleerd komt uw betalingsverplichting te vervallen. Uw betaling wordt dan zo spoedig mogelijk teruggeboekt.